. . .

Jag sitter på Universitet och det har gjort ett tag nu. Orkar inte vara hemma.
De där byggarna tar knäcken på mig! Visst, de gör bara sitt jobb, men nog fan tycker jag att det är lite onödigt av dom att riva sönder alla lägenheterna och inte göra färdigt dem på fem veckor när de skulle kunna göra allt på en vecka! Jag förstår inte vad de sysslar med och jag fattar faktiskt inte varför de fortfarande håller på att borra nu när allt ä sönderborrat och det sitter sånna där skivor på väggarna som jag inte kan stava till.

Ja nej usch!
Det ska bli förbannat skönt när det här helvetet är över och jag har VATTEN igen!
Det sak bli förbannat skönt när det här helvetet är över så att jag kan DISKA ORDENTLIGT, LAGA MAT ORDENTLIGT, BARA GÅ OCH TA ETT GLAS VATTEN OM JAG KÄNNER MIG TÖRSTIG och inte behöva tänka hela tiden: Nej, det där kan jag inte ta för då måste jag använda ett glas och jag kan inte diska det. Jag kunde ju i och för sig ha köpt papptallrikar och plastmuggar och plastbestick, får nog göra det idag annars svälter jag väl ihjäl.

Ska i alla fall iväg och skjuta sen, SKÖNT!
Jag längtar efter att sätta på mig mitt underställ och mina skyttekläder som sitter alldeles alldeles perfekt och jag längtar tills jag avfyrar det första skottet, mmm... Det är det bästa jag vet :)

Ska snart iväg på lektion, handledning i IA, ja just det! Det är precis det du tänker! BRA JOBBAT DU SMARTE FAN!
Det är lite intressant faktiskt för en del i uppgiften var att vi skulle se vilka de 10 första nyheterna på tre olika webbsidor var. Vi skulle välja en lokal (VF) en nationell (Expressen) och en internationell (Gardien): Vet ni vad nyheterna på VF handlade om som jag undersökte?
- Strömlöst i Karlstad
- Problem för VF.se när strömmen försvann
- Det droppar
- Bla bla bla...

Det var så jävla dåligt att jag skäms!
Finns det verkligen inget viktigare att skriva om än att strömmen försvunnit i Karlstad eller att det droppat in vatten i någons hus?! Vattenskador är bland det vanligaste som finns, varför skriva om det? Strömlöst blir det väl ofta nog att man inte ens ska behöva nämna det, GAAHAHAHAHA!! Jag blir less!

Skriv om något vettigt istället
Lektion väntar

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0