Din lilla rackare!

GAAAAH!!!!
Ni ska veta vilken liten fillurig förbaskat begåvad kille jag råkade ut för idag!

Jag och Linda var nere på stan och shoppade lite (jag tittade mest, eller ja, VI tittade mest eftersom båda är pank, titta är tråkigt!), efter att vi hade fikat så fick Linda världens sug efter sånna där långa lakritsremmar ni vet, så jag försökte luska ut en godisaffär som kunde sälja sånna. När jag väl kommer på det så sticker vi med full speed till den lilla, mysiga godisaffären och vad tror ni hände när vi kommer dit? Den har stängt, den är borta, GONE! Jag och linda står som två fån i säkert en minut och bara stirrar på den platsen där den var men som det nu är en jävla sportaffär vid, vad fan hände med godiset?!!!!

I alla fall så kommer en bekant röst rakt fram ifrån och avbryter mig ur mina sorger, och det är ingen mindre än Calle! :) Och vet ni vad han hade med sig? Jo, en kameraman och en liten kille på 12 år och vet ni vad den där lilla knutten sysslade med? Trolleri, jojomen! Han gick runt och trollade för stans invånare och självklart skulle han försöka lura mig också! Och JA, jag föll för det, jag fattar fortfarande inte hur han gjorde!

Först så kom han med en vanlig svart påse och en golfboll, och den trollade han bort (hur gjorde han..?) Sen så är det JAG, EMELIE LARSSON som ska gå sköta nästa trick! Jag skulle då hålla i påsen med båda händerna först, sen släppa den ena så att jag höll i den med en hand. Med den andra handen skulle jag kalla att jag greppade en golfboll i luften och sedan kasta i den tomma luften i påsen och vad tror ni hände? Den jävla golfbollen ligger i påsen! Hur in i helvete gjorde han?! Jag tittade ju innan, det fanns ingen boll där, jag till och med skakade påsen för att försäkra mig om att inget fanns där!

Det slutade med att jag blev så arg att jag var tvungen att mata ut en massa nya trick ur den stackars killen och när han kom till tricket då man trollar bort en röd duk ni vet, då kunde jag STOLT SÄGA att det där behöver du inte köra, för det kan jag redan, HA HA HA! Men min stolthet fick jag äta upp när han lurade mig igen i nästa trick..

Jaja, han var 12 år och skitcool och charmig på alla sätt och vis! Han var hur grym som helst och han kommer bli stor, STOR! (Glöm inte vem det var ni hörde det ifrån..)

Och varför träffade jag dessa människor nu då?
Jo, de gjorde reklam för UKM som är i morgon, så det ska jag, Alex, Linda och hennes pojkvän Magnus gå iväg och titta på, det ska bli hur roligt som helst! Calle ska ju faktiskt vara konferencier :) Det kommer bli hur bra som helst! En kväll med bara musik, dans, trolleri och en massa massa mer!

I morgon klockan 19:00 på UNO, där hittar ni dessa talanger! KOM!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0