So what? I'm a rockstar!

Vakna trött som fan, pallra sig iväg i blåsten, ljudteknik, inställd religion, hem till Alex, laga mat, pallra sig ner på skolan, inställd naturkunskap, hem, skjuta, trafikkunskap. Min dag kan sammanfattas som helt jävla meningslös!

Det är någonting med mig!
Jag tror jag kan ha någon magisk kraft, något som jag känner av, i mitt undermedvetna!
Seriöst, let's have a little talk!
Alla morgonar när jag är trött, sådär jättejobbigt trött när man bara måste ta fem minuter till och fem minuter till tills man stänger av klockan, jag bara måste blunda en liten stund till, jag somnar om, tills någon kommer och skriker att man måste gå upp, ja, snart! När man är så trött att det gör ont i kroppen, för att du helt enkelt inte orkar!
Ja, när jag är så trött så är det ett tecken! För varje gång jag har varit så trött och pallrat mig iväg till skolan så har lektionen varit inställd, läraren har varit sjuk eller så har lektionen bara varit helt jävla totalt meningslös!
Det har inte skett en gång, inte två, inte tre, det har hänt för många gånger! Idag var likadant, nej, jag orkar verkligen inte gå upp! Det jag skulle ha gjort var att vända mig om, släcka lampan och gå in i dimman igen. :) Men nej, vad gjorde jag? Släpade mig ur sängen, kravlade mig fram till garderoben, kisade med ögonen då jag försökte hitta kläder och verkligen försökte hålla ögonen öppna när jag skulle sminka mig, pallrade mig till skolan och...

TADA!

Första lektionen var hyfsat rolig, sen gick det utöver, som för Ingmar Stenmarck. (HA HA, dåligt skämt!)
Religionen var inställd, gick hem till Alex och lagade mat, gick ner på skolan, BOM! Naturkunskapen inställd em(Inte mig emot!) Gick hem, tick tack, tick tack, väntade på att klockan skulle gå framåt så att jag kunde gå ner och skjuta lite, sen... trafikkunskap, helt jävla meningslöst! Vi har ju inget mer prov, vad fan ska jag lyssna för? Allt han säger vet man ju i alla fall!

Ljudtekniken var i alla fall, FAKTISKT, för en gångs skull rolig!
Delades in i grupper. En grupp skulle repa in något, en annan skulle vara ljudtekniker och testa ett filter. Jag, Alex och Carl fick vara första trio att spela och bli försökskaniner, vi spelade Sweet home Alabama. :) Kände verkligen att om jag hade en liiite bättre röst så skulle det vara askul att vara sångerska i ett rockband! Ett häftigt rockband som skriver egna låtar som bara toppar alla listor! Jag skulle inte vilja sjunga i ett tjejrockband, det är så jävla lamt och så jävla töntigt! Men... jag skulle vilja blanda, eller bara ha killar bakom mig! :) Ja, häftigt!

Du kan säga vad du vill om mina drömmar, so what? I'm a rockstar!

Puss // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0