Mat mat mat mat...

Zzz... mat mat mat mat Zzz...

Ja, det är pumbaa i lejonkungen som snarkar så!
Och just nu är jag såååå mätt! Lagade lasagnette till Alex och hanf familj och det var verkligen supergott! Men det blev nog lite för mycket för nu har jag bara ont i magen. :(

Asså, det här med balen, jag har verkligen panik och jag menar verkligen panik!
Jag vet exakt vilken modell jag vill ha på min klänning, jag vet exakt vilka smycken jag skulle kunna tänka mig att bära till klänningen, men nåt som jag absolut inte vet är vilken färg klänningen ska ha, vad jag ska ha för frisyr, om jag ska ha sånna där långa handskar eller om jag kanske ska skippa det, vilken typ av skor jag vill ha, åh, allt är så svårt! Och själv så vill jag ju verkligen att det ska bli perfekt!
Jag vill att dagen jag går på bal ska vara min dag, en dag där jag blir ompysslad före balen med massa styling av hår och någon som sminkar mig. Jag vill känna mig som en prinsessa! Bara för en dag så vill jag ha allt fokus på mig och ja, det kommer jag få den dagen jag gifter mig, men vi kan leka att det här är som en slags övning inför mitt framtida bröllop! :)

Det jag stör mig förbannat mycket på är att ingen jävel vet vilket datum som balen äger rum!
Jag menar, hallå?
Tänk om jag vill att mina föräldrar ska se mig när jag går på bal, då kan det ju vara ganska så jävla bra om vi fick veta vilket datum balen är så att dom kan ta ledigt från jobbet och fixa boende, eller hur?!
Men ni kanske inte tänker på att det finns folk på skolan som har sina föräldrar 60 mil bort! Eller som skåningarna, 120 mil, har ni missat det kanske?!
Det är ju inte så lätt att fixa boende om ni ska vara ute i sista minuten med allting!

Jag blir arg!
Allt är så jävla lamt, slappt, meningslöst och absolut ingenting på den skolan jag går på! Man blir så jävla besviken, allt är ju så B! Strömsundsbor, det är inte ert fel att kommunen och skolan inte har pengar nog för att fixa en fin bal, men jag tycker faktiskt att alla kunde engagera sig bättre! Det gäller även mig!

Jag har verkligen sett fram emot balen ända sen, ja, barnsben! Första gången jag satte på mig en fin klänning, det vill säga ALLTID! Jag har alltid drömt om den perfekta klänningen till min bal, den perfekta dejten, ja, ni fattar! Men enligt min pojkvän och de övriga medlemmarna i Black Mamba så var det så jävla lamt och skittråkigt på förra årets bal, något som dom inte alls såg fram emot att behöva gå på, kul..

Man blir besviken...

Puss // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0