Duktiga jag

Idag känner jag mig riktigt duktig, riktigt pepp faktiskt till att fortsätta vara duktig!

Idag har jag faktiskt haft Nationella i Engelska - Writing. Gud vad jag hatar alla B-nationella när det gäller skrivdelen, man får ju inte skriva om vad man vill och det är skittråkigt att skriva om de ämnena vi får! Vore det inte bättre om vi fick skriva om precis vad vi ville, yttra våra åsikter, säga precis vad vi tyckte? Men nej.. skolverket har ju så fint bestämt ämnena vi skriver om i år, alla år, det är ju ingenting man kommer undan precis.. Tråkigt är det i alla fall!

Jaja, ovanpå mitt Nationella så har jag faktiskt skjutit och gjort en jättebra träning! Speciellt i knä, ja herre gud vad det stod stilla när jag sköt och det var så jävla underbart! Stå också, totalt blickstilla! ^^
Efter skyttet har jag sprungit sju kilometer, det satt fint i benen.

Sen så har jag fått en chokladbeställning av Lina som resulterade i tre olika sorter så jag har varit jätteduktig och bakat nu ikväll. Ja, jag känner mig faktiskt riktigt nöjd med mitt bakande och wienernogaten blev, moooah! Den var delicious, perfekt! Chokladhattarna också för den delen, vi får se hur det går med tryffeln i morgon, men smeten smakade utsökt den med så det ska nog bli bra det här. :)

Beställ mer hos mig! Klicka på länken Emelies Choklad längre ner på sidan så ska du se att du kommer dit snabbt och enkelt, tada! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0