Förvirrad och knäckande kola

Jag är allmänt förvirrad!
Jag har ungefär sådär tusen saker jag ska göra, och det leder till att jag till slut inte kommer ihåg vad jag har att göra, när det ska vara klart, hur mycket det är och så vidare.
Som nu, jag har FÖR MYCKET att göra i skolan, utöver det så har mitt gevär gått sönder så jag har varit upptagen med att fixa nya inställningar på det lånade geväret idag, och då glömde jag helt bort att Värmlandsserien ska vara skjuten och rapporterad i morgon!
Visst, jag har i morgon på mig också, och jag skulle ju ändå skjuta, men tänk om jag hade glömt det i morgon också då?

Jag har ju så jävla mycket att göra!

Nu ska vi se allt jag kommer ihåg:

Samhällsprov , Lag och rätt - Prov 27/11
Skytteuppsats om olika moment, jag har om tidspress - inlämnad 25/11
Arko - Spelning nu på måndag, och ja, jag har inte bestämt vem som ska göra vad än!
Gemu - Nån uppgift vi fick som ska vara inlämnad 28/11
Svenska - Skriva en inledning + avslutning och redovisa för klassen - klart nästa vecka.
Musikal - Hårdplugga manus inför den 27/11 då vi ska ha en hel dag med musikaltränande.
Piano - Jag ska kunna en massa låtar till vecka 48
Projektarbete - Måste komma på ett nytt då sporthallen är fullbokad, nån idé?
Engelska - Översätta en dikt av William Shakespeare - Klar på Onsdag.

Det kanske inte låter mycket då allt ska vara klart om två veckor nästan med några få undantag, men då får vi inte glömma bort att jag tränar minst sex dagar i veckan rent skytte + fyspassen.
Inte att förglömma är att jag åker hem på Onsdag för att jag ska på Falling Target SM i Ystad, och ja, då går det bort en massa dagar där! Visst, jag kan plugga på bussen, men hur trött tror ni inte att man blir av att gå upp 04:00 på morgonen, sätta sig på bussen 04:50 och åka buss ända tills man är hemma i Hagfors 16:15?

OTROLIGT FUCKING JÄVLA TRÖTT KAN JAG UPPLYSA ER OM!

Nej, nu ska jag gå och sova och förhoppningsvis få en del gjort i morgon.
Satsar på Värmlandsserien, skytteuppsatsen och projektarbeteidén. :)

Natti natti // Ems ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Men hallå! Vi kan ju inte ha SAmhälls prov på samma dag som musikalen:O:O:O!!

2008-11-17 @ 10:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0