Bullkalas och sällskapsspel

Idag har det varit en härlig söndag trots det inte så fina vädret. Jag har gått och blivit så bortskämd med att det ska vara superväder på söndagar, men idag bestämde sig vädret för att trotsa mig, men inte hängde jag läpp för det inte.

Jag hade egentligen planerat att tempoväxla lite i lägenheten och fixa till lite småplock, men istället så blev det en spontanfika med Simon, Rebecka, Sara, Linda och älsk :) Vi hade planerat att fika på stan men så ringde Simon och bjöd hem oss till han och Rebecka på bullkalas och det tyckte jag var mycket trevligare :)

Det blev massa bullar och massa negerbollar och sällskapsspelande. Gud vad sällskapsspel är roligt! Och helt klart underskattat :)

Efter massa prat och snack så bestämde vi oss för att åka hem och göra pizzabak och mmm! Jag tror det var en av de godaste pizzorna jag någonsin har bakat, mums! Pizza och soffmys är bland det bästa som finns, inte sant? :)

Det var en trevlig och mysig söndag helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja men det ar PRECIS den vaskan jag alskar mest av alla dar. Sa grymt javla snygg och som du sager: Classic! Kommer aldrig ga ur tiden... :)Puss!

2011-03-21 @ 16:40:25
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0