Äntligen sommar

 




Jag har aldrig förstått det här med att man måste sitta samlade och äta frukost när man var yngre. Jag ville ju sitta och dega framför tv:n med min frukost och inte sitta runt köksbordet, men nu sen jag började jobba på Telia så förstår jag verkligen varför man vill sitta tillsammans!

Jag som har börjat tidigt varje morgon får ju stiga upp runt sex och då hinner man inte äta en ordentlig frukost, jag slänger i mig nåt på 10 minuter. Så när helgerna kommer vill jag unna mig en låååång och mysig frukost tillsammans med min älskling!

Idag vaknade vi av solstrålarna genom persiennerna och när jag steg upp 09:30 var det 22 grader i skuggan! Sommartecken - Man äter frukosten ute på sin balkong, så det var precis vad vi gjorde, jag hade till och med jordgubbar och allt, hihi! Myyyyyyssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0