Page

Jag är så sugen på att klippa page!
Oh my god oh my god oh my god! Jag vill och jag vill inte. Jag älskar mitt långa hår, det är fint på nåt sätt, men jag hatar det! Det är förbaskat långt och det bara hänger, tråkigt, dötrist faktiskt. Jag har haft samma "frisyr" på tok för länge och jag känner att jag vill ha en förändring. Jag är alltid så vid den här tiden på året, undra varför?

Nä, usch, jag vet inte vad jag ska göra. En page skulle ge mig en helt annorlunda look! Men samtidigt kanske en färgning räcker gott och väl? Tro det eller ej men jag är sugen på att färga det rött! Oh, fire! Inte skrikrött utan mer matt rött, snyggt! Men hur skulle jag då kunna matcha alla mina kläder? Ja, bekymmer bekymmer...

Jag skulle antagligen sitta och gråta flera veckor om jag klippte page. Jag skulle vara nöjd de tre första dagarna och sen skullle jag gå och dra efter mitt långa hår. Färgade jag det rött skulle jag spy redan dagen efter när jag skulle välja kläder, så... jag kanske ska hålla mig till det tråkiga som jag har, det kanske är lika bra.

Men jag vill inte!
I need a change!

En längre page är det tänkt så nu får inte tro att jag klipper av pagen vid slutet av öronen! Usch, hemska tanke!


Lite rufsig sådär :)




Och hade jag dessutom page kunde jag styla det såhär fint när jag skulle ut! Och det har jag verkligen velat hur länge som helst! :D Emelie goes Marilyn Monroe ^^


Kommentarer
Postat av: Linda

ibland får man chansa lite :-) det växer ju ut igen. Och ditt växer ju så fort också.

2011-02-03 @ 09:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0