Dressing problems

Jag vet inte vad jag ska skriva om?
Jag kanske ska besvära er med mina JÄTTESTORA klädproblem! Det vore icke ett problem om jag inte arbetade på Åhlens, men nu när jag gör det så är det ett STORT problem! Det är verkligen svårt att klä sig där. Dels för klädpolicyn, men dels för att det är så kallt där hela dagarna vilket gör att det krävs att man har en tjock tröja på sig, och att vandra omkring i klackar (som jag jäääääääämt gör) är ju ett big no no! För usch vad ont i fötterna man får om man kutar omkring i klackar en hel dag, man får nog ont i fötterna som det är!

Jaja, mina klädproblem är inte särskilt intressanta att läsa om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0