Vitsippor



In med sommar och ut med det trista vädret som varit!
Det har bytts ut lite kuddar och flyttat in lite vitsippor (uj uj uuuuj så gott det luktar här vill jag lova!) i vardagsrumsavdelningen, vilket gillas skarpt! :) och SURPRISE SURPRISE, jag har sytt kuddarna alldeles själv, haha! ;)

Att sy är inte tantvarning, det är en avkopplande terapi och helt klart underskattat!

Idag har jag för övrigt varit hos Becca och myst och stekt i solen med deras små sötingar till hundar (och lilla bebisen i magen såklart!) och sedan drog jag en snabbis till IKEA och där införskaffades endast det som jag åkte dit för att handla, fantastiskt! Två innerkuddar, två burkar och en korg till en kostnad av 77 kronor, jag kan det där med shopping jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0