Höstnytt i min lägenhet

Hej igen!
Det var ett tag sen nu, men ibland är det så tråkigt att skriva här. Det är mycket mycket roligare att skriva om julen! ♥

Igår så gjorde jag om lite i lägenheten i alla fall. Bytte gardiner och gjorde det mer höstigt här inne. Var även till blomsterlandet och handlade lite smått och gott och gjorde det fint ute på balkongen :)





Gjorde en liten dekoration av höstblommor som jag satte i en zinkhink, är riktigt nöjd faktiskt.
Det var första gången jag planterade något någonsin! ^^




Kommentarer
Postat av: Linda

usch vad mysigt ni har det då :-D

2010-09-24 @ 23:29:36
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: N

Hej! Du har den underbara Indiskaklänningen, länk : http://tigerflisan.blogg.se/images/2009/redigerad-7_37276298.jpg

Om du kan tänka dig att sälja den så ger jag 399 kronor för den eller mer! Maila i så fall. Mvh N

2011-01-10 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0