Trötter

Åh, nu är jag äntligen hemma i Karlstad igen. Gud, jag är så trött efter helgens skyttebravader, fruktansvärt trött faktiskt, t.o.m så trött så att Alex fick laga maten, men det kunde han gott göra! Haha! Lasagne blir det och det luktar gott gott gott! :)

Innan jag åkte till Hagfors i onsdags så var ju min familj minus pappa här och då tog jag och Alex med oss Matilda till parken vid Värmlandsmuséet och det var så fint så vi tog en massa bilder. Mamma och Jonatan var hos ögonläkaren ifall ni undrade varför de inte var med.

Och jag bara måste säga det att så fint som det är utanför mitt fönster nu, så fint har det aldrig varit! Det är ett jättestort träd fyllt med tusentals vita blommor och grenarna tar sig nästan in på balkongen, det ser ut som när körsbärsträd blommar fast de här är större, underbart and I love it :)

Puss
































Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vilket stiligt par! ;) <3

2010-05-28 @ 13:28:18
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0