Bikinihysteri på H&M

Idag när jag var inne på H&M så hade de fått in en massa nya bikini och baddräkter och vet ni vad det bästa var?! De var asbilliga! Bikinitopp 49 kr och trosor 49 kr, jag menar en bikini för 98 spänn, hallå? BILLIGT!

I år ska jag ta mig fan köpa en ny, Det har varit som en tradition i hela mitt liv men förra året köpte jag ingen då jag älskade de jag hade redan, men nu är jag trött på dem (big surprise!) så i år ska det införskaffas nya!
Är riktigt sugen på någon av dessa! Och en massa andra givetvis, vem kan bara vara sugen på tre?



Vitt är snyggt, speciellt på mig som har mörkt hår, nu ska jag bara smörja in mig med 70 liter brun utan sol och bli riktigt brun och fin så att jag inte ser ut som ett vandrande lik i den där!


Färg är också riktigt snyggt! Däremot så fanns denna i en mer ljusare färg i butiken och jag tror jag gillade den mer faktiskt.

Kolla vilken grym baddräkt! 199kr

Och kolla! Det är samma, så man ska matcha! Haha!
Det hade jag väl inte tänkt göra men jag testade den här klänningen förra veckan och jag blev fullkomligt kär! Men jag hade en tom plånbok... men jag älskar den och jag MÅSTE ha den!

Någon som vill vara så snäll och köpa och skicka en xs/s ^^
Jag tar emot utan motstånd! :D HAHA!

Skoja bara, halvt om halvt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0