3/5-10

Idag skiner solen, yey! ^^
Och jag har en påfylld telefon, yey!
Och sen idag ska jag ner på sats och träna, yey!
Ja, det här ser ut att bli en bra dag, minst sagt! Tror att jag ska inviga ett av mina nya plagg jag fyndade på shoppingen i torsdags, hoppas bara att det blir varmt! Igår sken solen visserligen, men det var ju direkt jävla svinkallt! Usch! Ja det var så kallt så jag var tvungen att ha två par byxor på mig hemma, jag ville ju vara ute när solen faktiskt sken!

Igår spelade vi pingis och kubb och så studsade vi på studsmatta och så gjorde vi nåt mer, men jag minns inte vad? Jo vi cyklade lite också och det var en spännande upplevelse att cykla på cykeln jag hade när jag gick i trean och fyran, riktigt jävla jobbigt var det! Och jag fick nästan lust att skriva cyklen istället för cykeln, alltså byta plats på e:t och l:et för det är så de säger i Skåne! HAHA!

Men nu är jag hemma och idag ska tränas! Hårdträning ska jag köra!
Nu jävlar är det jag som ska bli redo för beachen med bästa tänkbara kropp (jag menar meeeest mina ben) haha! Och magen! Givetvis! ;)

Puss



Åh vad jag älskar sommaren och stranden! <3
Här på någon i Jönköping, skyttevecka 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0