190510

Tjabba tjena hallå!
Dagen började bra med mycket sol, stark sol! Värme utan dess like och nu, ja..? Mulet, men fortfarande varmt i och för sig men man blir ändå deppig när inte solen skiner. Sitter här och väntar nu i alla fall. Mamma och mina syskon kommer till Karlstad idag. Jonatan ska till ögonläkaren och mamma ska med honom och Matilda har spring i benen och klarar inte av att sitta stilla så jag ska ta med henne på stan. Så nu väntar jag på att de ska hämta mig :)

Sen ska jag följa med dem till Hagfors och träna.
Ja, vad ska man säga, en tråkig dag som alla andra. Varför kan det inte hända något spännande och roligt?! Ett ufo kunde slå ner! Jag kunde bli miljonär och resa jorden runt! Eller jag kunde vinna en shoppingrunda där jag får handla hur mycket jag vill på tre timmar! Ja, jag vet att man skapar sin egen lycka, men lite hjälp kan man väl få? Förresten så var det inte lyckan det var fel på, jag har bara väldigt tråkigt för jag är en sån som vill leva i fläkt och fart hela tiden! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0