110510

Idag ni är det en stor dag för lilla lilla pyttelilla Hagfors. Idag kommer nämligen Robert Aschberg och Gert Fylking till Hagfors då de vandrar genom Sverige i form av mustaschkampen. Så idag ska de hålla i en auktion utanför ica och detta tycker ju mamma och pappa är jättehäftigt så de ska iväg och kolla och jag ska hänga med. Efter detta spännande så ska jag iväg och träna 50-meter, igår gick det bra faktiskt. Visst, det blåste fan storm (som vanligt) men igår var det lätt att skjuta, vissa dagar är det jobbigt som fan, men igår flöt allt på bra :)

Efter skyttet vankas det mat och sen ska jag dra iväg till Tallhult, ja, det kommer ALLTID heta Tallhult för mig, alltid, för ikväll är det speedway ^^ Årets första hemmamatch och i år kör de ju faktiskt i elitserien, spännande spännande ;) Så jag antar att jag ska jobba med att sälja sittplatser tillsammans med pappa som jag har gjort de senaste 75... 78... nej jag bara skojade, de senaste 5-6 åren i alla fall, kanske längre, who knows?

Have a nice day!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

nej men så mysigt! när kommer du hem? Imon? dom delar ut goodie bags på uni kl 11. Du kan ju följa med och sno en, blink blink ;-)

2010-05-11 @ 16:58:13
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0