080510

Dålig uppdatering idag, jag vet, men vad ska jag skriva liksom?
Jo jag kan berätta att jag köpte en klänning igår med etnostil, endast 69 kr, det gillas! Jag kan också berätta något som jag glömt att berätta. När jag var och fikade häromdagen så såg jag Claes Malmberg! Ni vet han som spelar Lotta på bråkmakargatans pappa och han som är så cool i sing a long, jag tycker om honom, han är rolig och cool men jag måste erkänna att han såg riktigt stressad ut när jag såg honom, stackarn, han hade säkert fullt upp med sitt säkert jätteroliga liv.

I morgon ska jag till Hagfors för att träna upp mig i form, ska stanna tills onsdag morgon för på tisdag kväll ska jag på speedway, yey! Det är något riktigt mysigt med speedway som jag inte kan förklara, men jag är uppväxt med speedway. Tallhult (motorstadion) eller ja, Emtbjörks Arena som de så jävla fult har döpt om det till, ligger bara några hundra meter från mitt föräldrahem så jag har varit på varje match i princip hela mitt liv :) Jag har till och med testat att köra de där speedwaycyklarna! Jag hade en skitsnygg rosa dräkt på mig och en rosa hjälm, jävlar va snygg jag var, liten var jag också, 10 år kanske och skitskoj var det!

Nej, nu väntas andra saker!

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0