040510

Jag hittade fyra tröjor till så jag har egentligen 36 tröjor... För den som undrar alltså!
Ganske onödigt vetande egentligen, ja, jag vet, men det är ju rätt roligt att ha en uppfattning om hur mycket man har när man säger: Åh, jag har verkligen ingenting att sätta på mig!

Snart kommer mamma och pappa hit. Pappa har varit på skyttemöte i Karlstad och jag ska med hem och träna i morgon, zzz... jag orkar verkligen inte åka fram och tillbaka hela tiden! Det tar fan knäcken på mig!

Av en ren slump lyckades jag sätta på Biggest looser då det inte var något annat bra på tv och det var så hemskt! Tränaren blev så känslosam att han grät när hans, ja vad ska man kalla dom? De som han tränar fick byta lag och ni ska veta vad arg han var! Det är han som tränat dom, det är han som knytit band med dom, det är han som fått dem att kämpa och nu måste han överge dom? Skitprogram!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

ja dom är fan lite taskiga i det där programmet >-(

2010-05-05 @ 09:45:42
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0