what?!

Vet ni vad som suger riktigt javla forbannat hart?! Att Alex dator ar trasig! Kolla, bara kolla!
Det gar ju inte ens att skriva ordentligt och alla tecken pa tangentbordet sitter kors och tvars pa fel stallen och jag vill ha en ny dator nu!!!!!  Coolt ar i alla fall att vi ens tagit oss in pa internet som for ovrigt ser forbannat konstigt ut, det gar inte ens att beskriva. For in pa sjalva datorn kommer vi inte... Nej, javla skit, och snart sticker han ivag till Stromsund och da ska jag sitta har sjalv i lagenheten utan dator och utan ett fungerande internet, fan fan fan! Jag kommer antagligen do eller trana ihjal mig genom att tillbringa all min tid i traningslokalen, yey.

Nej, nu ska jag ata frukost och sen ska jag sticka ner pa sats och trana ett pass for det var evigheter sen och jag kanner att det ar valbehovligt! Lika valbehovligt som en fungerande dator skulle vara nu!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

2010-03-28 @ 22:06:55
URL: http://wrap
Postat av: Linda

haha, ja så kan det gå. Du får väl komma hit och powerwalka lite med mig tycker jag!

2010-03-28 @ 22:07:27
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0