Triangle

Har precis kollat pa filmen Triangle, fan va bra den var!
Lite jobbigt ar det, att man sitter dar alldeles forbluffad, men det ar ganska roligt att det ar sa ibland ocksa. Det var en valdigt genomtankt film maste jag saga, det var ingenting som saknades nar filmen var slut. Det varsta som finns ar nar nagon glommer en jatteviktig del eller om dom inte forklarar hur det kunde vara sa, men thank god sa gjorde de det i den har filmen! :)

Jag tyckte synd om henne i filmen, vad annars kan man gora liksom?
Om ni ser den sa kommer ni att forsta vad jag menar, hey! Vanta nu, vada OM ni ser den?
Ni maste se den, det ar en order!!! :D Den ar cool, den ar sevard, absolut!

Nej nu ska jag ta mig en titt i min garderob, jag alskar den sa mycket, hihi! ^^
I alla fall sa later det sa idag, om nagra dagar kommer jag sakert sta och sucka over att jag inte har nagra klader, ha! Vilket skamt, jag har for mycket klader, but then again, man kan faktiskt inte ha for mycket klader, god I love it. ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0