Skruvat

Herre jösses amalia, ni skulle se vårt hus!
Mamma och pappa (mest mamma) har pratat om att flytta Jonatans dörröppning till andra sidan väggen så att han slipper gå igenom Matildas rum för att ta sig till sitt, för det blir alltid ett jävla liv det. Så då skulle de stänga igen den dörren och öppna upp en i vardagsrummet så att han kan gå in den vägen och nu är det gjort!

Igår kom pappa hem från jobbet vid fyra och helt utan förvarning så säger han att det ska göras ikväll, what..?
Ja, det var bara att sätta igång och det var skitkul när man kunde se igenom tre rum, det har aldrig hänt förut! :D haha! Det är jätteovanligt att ha dörren i vardasgrummet nu, det har vi aldrig någonsin haft, men det passar jättebra att ha den där också så det var lika bra :) Men det känns som om hela huset är skruvat! Jag går hela tiden fel när jag ska till datorn, haha! Men grejen med denna ombyggnad är den att Matilda och Jonatan ska byta rum eftersom Jonatan börjar bli i den åldern då han kommer hem sent om kvällarna och allt vad det innebär och då är det smartare ifall hans rum ligger närmast ytterdörren, jajemen!

Nej, nu ska jag åka iväg och skjuta ett pass faktiskt och sen ska jag hjälpa mamma att göra i ordning inför Matildas kalas som är ikväll :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0