Shabby chic i påsk

Snart är påsken här! och ni vet väl vad det innebär? Precis! Påskpyntet ska fram!
Personligen så är jag ett big fan av påsken när man får ta fram alla färgerna igen, cerise, limegrönt, gult, åh åh åh! Men det kan bli för mycket faktiskt och titta vad jag hittade!

Det var när jag hjälpte mamma med hennes reklamkampanj och vi skulle hitta en massa saker i shabby chic stil eftersom det var hennes tema och eftersom det snart är påsk så slog vi två flugor i en smäll och hittade dessa skönheter. Visst är de underbara?! :)



Enkla och fina och faktiskt inte all svåra att göra själv, perfekt för mig som älskar att pyssla men har dåligt tålamod ;) Och tänk så fina att ge bort till någon eller ha som fin dekoration i hemmet. Love it.


Kommentarer
Postat av: Linda

ja ungefär något sådant :-)

2010-03-13 @ 19:58:06
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: Linda

haha ja shopping skulle sitta fint :-P fast problem var ju pengarna...

2010-03-14 @ 15:34:55
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0