My babe is one of a kind

Min alskling ar sa snall :) Haromdagen kom han och fragade om jag behovde nya skor. Behover och behover svarade jag, behover gor jag val inte direkt. (men sjalvklart VILL jag ha nya skor!) stod jag hela tiden och tankte, haha! "Jo for jag har sett ett par skor som jag vill ha pa skopunkten och da tankte jag att vi kunde ju kopa ett par till dig ocksa, sa far vi ju det ena pa halva priset" Haha! Sjalvklart behover jag nya skor sa jag och skuttade glatt omkring i lagenheten hela dagen sen och igar sa kopte vi skorna och antligen, antligen har jag skorna som jag har tranat efter i en manad, it was a hallelujah moment! ^^ (men sjalvklart sa visste inte Alex att jag hade spanat in skorna)

Nej nu ska vi aka ner pa stan och fixa och dona lite och sen sa ska vi tvatta och sen ikvall blir det afrodans pa sats, langtar! :)
Och i morgon sticker jag till Hagfors igen for att pa torsdag aka och skjuta in skott till korthall <3 alskade korthall! Och sen kommer jag vara dar hela pasken sa da kommer jag ha en dator som fungerar med riktiga bokstaver OCH att man kan komma at sina filer, yes!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0