Mmm... Curry i ny form

Har varit och dansat ett afropass nere på sats och så tog jag mig en långdusch där borta, gud det var så skönt.
Passet var också skönt, helt slut i mina lår nu känner jag och lite i armarna också, körde rodd innan.

Nu på kvällskvisten har jag lagat gomat!
Baguetter med curryröra och det blev så jävla gott och så var de jättefina.
Det kändes lite lyxigt, som att man tog en lunch ute eller något, eller att vi var på café Saga som ligger i ström för där hade dom sånna mackor och de var så goda, men mina var godare, faktiskt! För i de man köper på restauranger och cafén är det så mycket majonäs i och jag hatar majonäs, så jag gjorde utan det och de blev fan så mycket godare.

Tror jag ska skriva ett brev och klaga över att de förstör mackan med majonäs faktiskt och att det borde vara strängerligen förbjudet att blanda majonäs med curry!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

då ska jag också ta och skriva ett brev och säga åt dom att ta bort curryn. För det är ju inge gott. Tänk om alla skulle kunna få som dom vill? då skulle det bara bli pannkaka av alltihop!! fast det kanske är bra, för pannkaka tycker det flesta om och då blir alla nöjda.

2010-03-04 @ 23:18:16
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: Linda

kan du inte skriva lite oftare fröken Emelie?

2010-03-07 @ 19:49:20
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: j

Baguett med curry röra . låter gott :)

fin blogg du har

2010-03-08 @ 11:49:34
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0