Hemmaspa

Ikväll ska jag ta och unna mig ett litet hemmaspa och ta hand om min kropp.
Jag ska börja med att ta ett långt och härligt bad samtidigt som jag läser nån smaskig tidning och sen ska jag använda min underbara tvål med kulor i som skrubbar, den är så jävla skön! Sen ska jag smörja in mig med brun utan sol (man måste ju faktiskt börja jobba på brännan nu!) och sen ska jag lägga en ansiktsmask och måla naglarna, både på händerna och på fötterna men innan det så ska jag fila dom och göra dom så fina, åh, jag riktigt längtar!

Att inte förglömma är att jag ska trycka i mig massa melon och apelsin eller mörk choklad, jag har inte riktigt bestämt mig än, mörk chokladmousse kanske? :) njami!

Det är viktigt att unna sig något ibland och ikväll väljer jag detta då Alex är i Hagfors och jag är alldeles själv, måste ju fördröja tiden med någonting ;)

Puss



Vem önskar INTE att de hade det här badkaret format som en klacksko?!
JAG VILL HA!!!!!!!!!!




Dove's frun utan sol ska det vara, den är kanoners!



Sen blir det ansiktsmask och gurkor på ögonen såklart ;)



Och avsnlutningsvis Fransk manikyr på naglarna :)
Love it.


Kommentarer
Postat av: Linda

MMMHMMM LÅTER RIKTIGT GÖTTIGT DET DÄR!

2010-03-15 @ 16:58:03
URL: http://wrapup.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej det är jag tyvärr inte, vadårå?

2010-03-15 @ 17:39:19
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0