Fashionshow

Jag har suttit och tittat på en massa modevisningar på youtube. Jag tänkte: Jag kanske inte var där, men det finns inget och ingen som hindrar mig från att se på det jag älskar. Så nu har jag suttit ooch tittat på vår/sommarkollektionerna för, ja jag vet inte hur många designers, men det här med designers, jag tycker det är svårt. Jag tittade på massor av designers kollektioner, men det är ingen som direkt tilltalar mig, de som kanske lyckades en gnutta i alla fall var Stella McCartney och Marc Jacobs i sin kollektion Marc by Marc Jacobs, sen var det platt fall liksom!

Stellas var cool, coola byxor och STORA volanger, underbart! Jacobs var coola färger och coola mönster och det gillas! För att inte tala om de snygga rosetterna som han dekorerade sina modeller med.







Kommentarer
Postat av: j

Jo idag äre kanoners :)

2010-03-11 @ 13:47:49
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0