Fångarna på fortet återvänder

Åh! Såg precis att "Fångarna på fortet" kommer tillbaka nu i höst och jag kan inte ens beskriva med ord hur jävla glad jag är! Det här gjorde helt klart min dag! När jag var yngre så ville jag inget hellre än att vara med i programmet och jag såg ALLA avsnitt, missade inte ett enda! Åh, det kommer bli kanon! :D Nu när de ändå kommer tillbaka med "Fångarna på fortet" så kunde de väl komma tillbaka med "Gladiatorerna" det var också något jag älskade och ni ser väl likheterna? Tävlingar och utmaningar mina vänner och det är det jag älskar och lever för - tävllingar och utmaningar.

Nu är det nästan så att man vill hoppa direkt ill hösten och mysa ihop sig i tv-soffan och se hur de kämpar om sina nycklar! Men först ska det bli vår och sommar och det är inget som man bara kastar bort, nej! Här ska tas tillvara på varenda liten ynka sekund! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0