En dag med sol och blåst

Nu har jag varit iväg på ett möte på arbetsförmedlingen, väldigt intressant faktiskt. Har lagt upp en handlingsplan med min "jobbcoach" som det så fint heter, bara ett namn för att deras jobb ska låta bättre.
Den där tanten jag hade var varken rolig eller lättroad men jag fick henne att skratta en gång faktiskt och det var när jag sa att jag inte har svårt att komma på positiva saker om mig själv för att jag är så egoistisk, snacka om humor.

Annars så har jag skjutit idag och det gick ganska bra faktiskt.
Sen så har jag lagat mat och fixat med räkningar och papper och nu sitter jag här, är faktiskt sugen på att åka någonstans med någon stadsbuss, ut till Bergvik kanske, men klockan är rätt mycket och jag skulle vara hemma runt åtta då kanske och det är på tok försent, usch jag vill inte vara ute själv i mörkret när det är så många våldtäkter här i Karlstad! Jag får inte ens vara ute på strikta order från Alex, men jag förstår honom.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0