Desperate Housewives

BUHUUUHUUHHUUUUUU!!!!!
Nu har jag sett klart på Desperate Housewives, säsong fem, och jag känner bara BUHUUUHUUHHUUUUUU!!!!!

Det är ju så jävla bra! Så grymt jävla bra!
Jag vill se mer! Jag vill se sjätte säsongen, men jag har ju missat massa...
Egentligen skulle jag vilja se om alla säsonger igen för man glömmer ju seriöst bort vad som händer i de första säsongerna. I need to refresch my memory!

Men varför var Edie nödvändigtvis tvungen att dö?
Visst hon var en pain in the ass men det kommer ju inte vara samma sak utan henne!
Det roliga är att det allra sista avsnittet av säsong fem hade jag sett när det gick på tv, något jag bara stannade till vid när jag satta och zappade vid tv:n, eller ja, jag såg sista halvan, så då förstod jag väl inte särskilt mycket, men det var ju då allt spännande hände i alla fall så jag missade ingen action i början av avsnittet.

Men åh! Give me mooooore Desperate Housewives!
Den dagen de lägger ner serien, då gråter jag! Jag kommer gråta som aldrig förr och det vill vi inte se (man blir så röd om kinderna och så får man ont i huvudet av all spänning det kostar att trolla fram lite tårar) så det är bäst för dom att de fortsätter göra bra säsonger för annars får de med mig att göra!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

du kan ju köpa alla avsnitten på kanl5play för 325 kronor, så är du ikapp sen ;-)

2010-03-14 @ 15:29:42
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0