Chick flick

Istället för att säga "mina tjejfilmer" ska jag börja säga "Chick flick", det är vad de säger i staterna och det lät bra mycket coolare än det jag sa innan, bra, det kör vi på! ^^

Förresten, i morgon ska jag, Alex, Linda och Magnus på premiären av Alice in Wonderland av Tim Burton. Kanske Magnus. Han var sjuk och kände sig inte alls pigg idag :( Hoppas han blir bättre!
Annars lutar det åt att en av Alex vänner följer med. Ska bli så roligt att träffa Linda igen! Det känns som om det var evigheter sen! Jag är i alla fall sjukt spänd på att se filmen och det är något speciellt med att se premiären, det känns mer spännande och mer, ja jag vet inte, jag kan inte sätta ord på det. Roligt kommer det bli i alla fall! :)

Chick flick!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det tog ca 2 dygn, allt som allt. Givetvis att hanga runt pa flygplatserna inraknat:) Krams <3

2010-03-03 @ 10:08:00
URL: http://romeos.blogg.se/
Postat av: Julia

Det tar ca 2 dygn, allt som allt :) Krams <3

2010-03-03 @ 10:09:20
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0