BAM BAM BOOOM!

Idag har jag och Alex köpt oss en termometer, en sån som mäter inom- och utomhustemperaturer, yey! Dessutom var vi inne på Clas Olsson, vuxenpoäng va? ;)

Det var en bra dag nere på stan, men det är riktigt kallt ute! Usch, det är mulet och grått och kallt och blött och inte alls roligt väder. Jag trotsade i alla fall vädret och satte på mig en av mina snygga vårjackor :)

När vi kom hem bestämde vi oss för att åka ner på sats och träna ett pass (efter många om och men bör tilläggas) så vi satte på oss träningskläderna och gick iväg. BAM! Vi missade bussen, den åkte förbi oss och blicken följde den med stor häpnad, fan. Den var för tidig. Jävla bussjävel. Vi gick och väntade på nästa buss, stod och frös och skakade. BAM! Alex kommer på att han har glömt sitt busskort, fan. Vi måste gå hem igen och hämta det, nää... vi vart så less så vi bestämde oss för att skita i träningen för Simon och Carro kommer snart och vi måste hinna äta innan dess, ja det bör tilläggas att de ringde när vi stod i dörren ut på väg till träningen så det var inte planerat, därav vår stress!

Men det ska bli roligt att träffa Simon igen, det var så länge sen :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0