Alone again - I don't like it at all

Nu har älskling åkt och jag är alldeles själv.
Usch, jag tycker inte om att vara själv i lägenheten, det är så tyst och inget liv alls. Jag har till och med stängt av tv:n, för det är inget bra att se på den ändå och inte känner jag för att sätta på någon musik, så det är tyst som i graven här, inte heller något liv från grannarna! Det är mycket konstigt...

Hade ju på schemat att jag skulle testa en massa kläder idag, men inte ens det har jag lust med. För det första så vet jag inte vilka kombinationer jag ska testa och för det andra så vill jag testa en massa ljusa kombinationer, snygga färger, med pumps, gladiatorskor, you name it och så tittar man ut genom fönstret och så ser man snö snö snö och åter snö och för det tredje så är det inge roligt att rota ut allt ur garderoben och sen vika allt snyggt och ställa in det igen.

Men jag ska inte klaga.
Det har varit soligt i hur många dagar som helst och riktgt värme från solen också! Dessutom så smälter snön jävligt fort nu och på trottoarerna och gångvägarna finns det ingen snö alls, hurra! :D Det är bara på sidorna liksom och det kan jag väl leva med ett litet tag till, men bara ett litet tag. ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0