- - -

Det blev en massa klädprovande till slut i alla fall :)
Men bara för att jag har testat en massa så betyder ju inte det att problemet är löst, eller hur?
Uschameja, jag fasar för den dagen men jag ser fram emot det också, jättemycket faktiskt! Who wouldn't? ;)

Jag får nog ta mamma till hjälp faktiskt, Alex är ju inte hemma och Ludvig var inte mycket till hjälp då han såg fem stycken och sen skulle han sova. Jaja, det löser sig, det gör det alltid!

Glöm dina bekymmer - i morgon kommer nya.
Så sant så sant, tyvärr. Vem vill ha fler bekymmer när man redan har en massa? :O
Fast nu känns det faktiskt som att det mesta håller på att ställas till rätta faktiskt and I love it! (och bara för att jag sa sådär så vill gud straffa mig och göra livet till ett helvete igen...) Så jag tar tillbaka det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0