Last night was a good night

Nu är jag i Hagfors och Alex har lämnat mig. Eller ja... han åkte runt två i morse så jag har hunnit vänja mig vid känslan av att inte ha honom i närheten. Eller nä, jag kommer aldrig att vänja mig.

Igår var en bra kväll!
Jag och Alex var ute på Tempel och åt finmiddag med Sara, Linda och Linda. Simon drog mot storfors istället, haha! I alla fall. Maten var skitgo! Verkligen! Vi delade först på vitlöksbröd till förrätt och till huvudrätt åt jag någon kycklingfilé som var fylld med bacon/vitlök/konstigost röra med bakad potatis som var grillad i folie och vitlösdipp och bea.sås, mmm!!! Skitgott var det! Till efterrätt blv det brownies (förbaskat goda var de! Över förväntan!) och vaniljglass dekorerat med jordgubbar, och som jag har längtat efter jordgubbar!
Det var en riktigt jävla god middag och fan va trevligt vi hade det :) Sen var meningen att vi skulle stanna kvar och se på Timo Räisänen men det regnade och var kallt så vi åkte hem och gosade ihop oss i mjukiskläder istället :)

Ja, det var min gårkväll.
Tog inga bilder tyvärr... Gud, jag har blivit så dålig på att ta med kameran!
Men det var en riktigt bra kväll och så lyxig känsla! Tempel är så jävla fint och allt är lyxigt, jag älskar deras uteservering! För trots att det spöregnade igår och var 12 grader varmt så kunde vi sitta på uteserveringen eftersom de har massa element och filtar och, ja, mmm.... Fem toast till Tempel! Och vi frös inte ens, tvärtom!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0