And I'm back in the game!

Åh åh åh, ÄNTLIGEN så BÖRJAR förkylningen och hela jävla influensagrejen bättra sig och det är en stor lättnad! Febern är borta, huvudvärken är borta, öronvärken är borta och det som stannar är täppt näsa, tjock hals och ont i ryggen (men det är nog mest för att jag har skjutit/tävlat i helgen) och det ska jag säga er! Att tävla när man är/har varit sjuk är jobbigt! Det är som om all ens kondition och ork har försvunnit och man blir andfådd av minsta lilla, men det gick och det gick bra men det var jobbigare än vanligt om man säger så.

Bröllopet!
Victorias och Daniels bröllop igår, det var ju så jävla vackert! Jag började nästan gråta under vigseln när de hade sagt JA och Daniel grät en liten tår. Och de såg så lyckliga ut! Och kära! Och gud va fina de var! Och Pappa Westlings tal var riktigt bra, för att inte snacka om Daniels! Vilket fucking jävla underbart kanonbra älskvärt tal han höll, ja då brast det, då började jag gråta. Underbart fint bröllop var det och jag kan knappt bärga mig till den dagen jag gifter mig med min prins :)

Igår var det tävling, raskt hem för att hinna se vigseln och vi kom hem precis när den började! Snacka om timing! Och på kvällen var vi på studentfest hos Johanna. Idag var det tävling igen och nu på kvällskvisten har jag sett film: Beck - levande begravd. FÖRBASKAT BRA FILM! GRYM!

Såg den nya Wallander - Indrivaren häromdagen också och det var också en av de bättre! Bra där, svensk film!
Både Beck och Walllander lyckades ni med, trodde jag aldrig efter era föregående katastroffilmer (filmen som kom precis innan deras sista, de andra tycker jag om)

N väntar ännu en film - Har du hört ryktet om Morgans?
Har inte sett den men hört att den är dålig... Jaja! Jag vill ha min egna åsikt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0