140610

Jag har städat loftet och jag säger då det, jag tror inte att jag någonsin har sett så mycket damm i ett och samma rum, det var galet! Men nu har jag tokstädat som sagt och inrett det snyggt med det som fanns så nu ska jag nog klara av att sova där uppe ett tag till, haha!

Jag är sugen på att springa!
Men givetvis så glömde jag mina springskor i Karlstad... Men jag ska dit på onsdag elle torsdag igen så då kan jag ta med dem till helgen igen :) Ni kanske undrar varför jag åker till Hagfors så mycket?

Jo det är ju så att skyttebanan (korthållsbanan) i Karlstad ligger 2,5 mil (eller nåt sånt) utanför Karlstad. Givetvis går det inga bussar dit och jag har ju som bekant inget körkort då jag inte behöver det i Karlstad. Enda gångerna jag behöver ett är just vid skytteträningar, annars går stadsbussarna så ofta så. Så jag åker till Hagfors för att träna, för att skjuta och jag vill lova att det är jobbigt! Men det får gå, det måste gå. Jag önskar bara att jag kunde träna liiite mer varje vecka, har blivit så jävla lite nu på senaste för att jag har varit upptagen med annat. Ja, sen blir det ju till att åka hem nästan varje helg då det är tävlingar nästan varje helg.

Jaja.
Det löser sig, det gör det alltid!

So long!
Nu ska jag baka kladdkaka ^^



Jag skjuter 6,5 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0