Shopping

Har ni tänkt på hur mycket man hinner göra när man inte sitter vid datorn?
Tänk bara! Tänk all tid som du tillbringar vid datorn totalt en hel dag. Du kanske inte sitter där så länge åt gången, men nog fan sitter man där många gånger och då traskar ju tiden iväg faktiskt!

Jag hinner i alla fall med en massa när jag inte sitter här, till exempel att shoppa som är min stora passion och livsstil, tyvärr... Men visst är det roligt?! :D

Var ju på mellandagsrean förra måndagen (dålig uppdatering, skäms...) och fyndade en massa snyggt! :D



Kort tröja med nitar från Monki (skitsnygg till mina skinnbyxor)
Röd skinnjacka från HM, love the jacket!



Jättesöta shorts med hög midja från Cubus, jag äääääälskar dem! <3
Mössa med blomma från Kappahl



Leopardmönstrad skjorta/blus med puffärmar från HM
T-shirt från HM



Tunika från Cubus

Sen så var jag ute och shoppade idag också.
Skulle ha ett par skinnhandskar eftersom jag har tappat bort den ena :(
Så då blev det dessa jeans och söta bälte



Jeans från Gina tricot
Bälte med rosett från HM



Denna gorgeus klänning från Gina tricot

Jag måste säga att HM slog alla andra affärer med hästlängder med sin höst och vinter kollektion 2009, men jag säger då bara det, Gina tricot blir den affären som tar sommaren 2010.
Affären var fullproppad med en massa nytt och snyggt och somrigt och hade jag en miljon hade jag handlat upp hela affären! :D



Sen blev det dessa söta skinnhandskar.
Jag vet inte vad det är med mig, jag har fastnat för rosetter!

Vive le shopping!


Kommentarer
Postat av: Julia

Wow! Madonna T-shirten <3

2010-01-06 @ 09:33:20
URL: http://romeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0