Jobb är jobbigt

Gud, jag känner att något verkligen måste göras!
I morgon är det jag som pallrar mig ut i alla affärer och butiker jag kan tänka mig och lämnar ut mitt CV + personliga brev (om inte chefen är tillgänglig). Såhär kan man ju inte fortsätta.

Dessutom är det fredag i morgon och då är alla på glatt humör eftersom det är helg snart så då kanske mina chanser är en aning större, smart taktik, inte sant?! ;)

Men det är i alla fall skrämmande att tvinga sig ut sådär, vad ska man säga? Vad ska man göra? Gud, jag kommer se ut som ett fån! Se alldeles uppstoppad ut eftersom det är vinter och man tvingas gå med stora halsdukar. Det vore mycket bättre om det var sommar, då kunde man ha snygga kläder och känna bättre självförtroende, men nej nej, skit samma. Jag ska ut och söka jobb i morgon, punkt.

Förresten så är jag en glad och trevlig tjej med bra utseende och kämparglöd, så varför skulle de inte anställa mig? Något annat vore ju bara konstigt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Älex

vad glad jag blir att du tar tag i det där! Älskar dig och kommer göra det vilket som^^

2010-01-14 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0