Jag vill att posten ger mig paket!

Jag älskar att få paket!
Fullkomligt älskar!
Inte bara paket förresten, utan allt som kan vara roligt att få med posten är såklart skitkul! :)
Så du din lilla rackare som sitter och håller på något spännande, skicka iväg det till mig! :D (Det där var mest tillägnat Amanda som från början skulle skicka ett brev, men som sen matade in en massa saker till ett paket som jag fortfarande inte har fått! xD)

I alla fall så fick jag mitt paket från HM som jag beställde för några veckor sen.
Då undrar ni säkert varför jag beställer från HM när affären ligger sju minuter bort?
Ja men jag ville ju ha de förbannat snygga, döläckra kuddfodralen ju! ;) Och då slank det med en blus också och ett bälte, men skit samma! Jag älskar kuddarna och de gör sig snygga som fan i lägenheten vill jag lova!
Jag har till och med varit duktig ooch städat bort ALLT VAD JULEN HETER FÖR JAG ÄR SÅ IN I HELVETE JÄVLA TRÖTT PÅ DEN! GE MIG SOMMAR FÖR HELVETE SÅ MAN KAN BÖRJA HA SNYGGA KLÄDER OCH SKOR, FRAMFÖRALLT SKOR IGEN!!!!

Visst är de too die for?!
Köpte två stycken av varje :)


Och den fina blusen som är skitsnygg till mina nya jeans :)


Kommentarer
Postat av: aaamanda!

HAHA! ja VET! och en sak har blivit för gammal så den måset jag slängaxD nejnu, måste jag masa mig på posten, Faktiskt!

2010-01-08 @ 19:53:34
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0