I'm ready to kill for shoes like these

Har man tråkigt så tittar man efter kläder och skor. Det är faktiskt en gyllene regel.
Kollade sidan GoJane nyss och de har sånna underbara skor! Gud, man blir ju helt galen! Måste beställa därifrån snart, det enda kruxet är väl att det ska beställas från USA, det har jag aldrig gjort förut... Men GoJane är bra. Det är snyggt som fan OCH billigt, + + + !



Dessa påminner i och för sig om ett par jag redan har, men vadå?
De är skitsnygga ju!



För att inte tala om de här!
De är underbara...



... och de här med!



Hahahaha!!!
Hittade dessa stövlar, så jävla coola!
Men jag skulle aldrig sätta på mig dom, nej usch, de skriker!
Men de va i alla fall hur häftiga som helst!



Jag är en less is more tjej så jag tycker dessa passar bättre.
Gud, jag har fått nån kärlek för zebramönster, konstigt.
Men snyggt som fan!


Kommentarer
Postat av: Wera

GEEEZ! Galet snygga skor! Alla de paren borde bo i min garderob ;)

2010-01-21 @ 22:28:21
URL: http://weragr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0