Gamla minnen

Jag sitter och tittar igenom en massa bilder och det tråkiga är att jag upptäcker att jag bara har bilder från 2007 och framåt. Mm... Jag vill ha alla bilder från innan det! Tänk alla bilder vi tagit på skyttetävlingar, alla skytteminnen, vart fan är de bilderna? Vill ha dom nu!

Fast det är klart, som Ludvig skulle sagt, så behöver jag inga bilder för jag har ett superminne, och det är faktiskt sant, om det gäller saker från länge sen. Säger du en sak till mig idag har jag glömt bort det nästa dag, hahahahaha!!! Men så kan det va! Lägger bara viktiga saker på minnet, fast det är klart, vad är det för viktigt med att veta vad man sköt för resultat och vilken placering man hamnade på på Paradisträffen 2004..? Nä, just det. Men! Resultaten hör ihop med mina andra skytteminnen, så de så! Och jag tycker att det är så roligt att tänka tillbaka till de åren, 2004, 2005 :) Det var underbara skytteår, mm... (Jag drömmer mig bort)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0