Få ro i själen - shoppa!

Idag var jag äntligen nere på stan och vilken lättnad, vilken befrielse! Ja, det var en underbar känsla att svassa runt bland affärerna igen och se alla nyheterna. Det var ju clubdag på HM idag också, men så fort jag kom in där höll jag på att spy, bokstavligt talat. Gud så jävla tråååååkigt! Man möts av alla reaskyltarna fortfarande och det som hänger kvar är gamla paltor som ingen vill ha, kul? Nej. Ge mig sommarnyheter! Vem fan vill gå runt i sånna där tråkiga kläder från vinterkollektionen när vi går mot sommaren? Inte jag i alla fall.

Nej, jag drog mot Mitt i City istället och upp på Gina tricot. Där var det i och för sig också rea, men inte lika hemsk! Hittade den här fina, ja vad ska man kalla den? T-shirt/minitunika kanske? Det är en sommarfärg och den är underbar! Väskan är ett fynd och den ska bäras till många kläder vill jag lova.



T-shirt/minitunika 49:-
Väska 49:-


Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill ooocksåå shoppppaaaa

2010-01-23 @ 00:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0