. . .

Usch, jag mår verkligen inge vidare, men jag försöker peppa!
För ikväll ska jag, Alex, Linda och Magnus gå på bio. Vi ska se Sherlock Holmes och det ska bli riktigt spännande! Tror faktiskt att den filmen kommer att vara en riktig höjdare :)
Så om två timmar ska jag befinna mig vid SF bio, och jag som inte ens har tagit mig ur morgonrocken idag för att jag mår som jag gör. Helt plötsligt måste jag klä mig och fixa till mig, typiskt.

De senaste tre timmarna har jag tillbringat på soffan med serien Nord och Syd. Fick ju den serien i julklapp av mamma. Har faktiskt aldrig sett den innan, men jag älskar ju Patrik Swayze och det vet hon så det var väl därför jag fick den. Och den är riktigt bra! Riktigt bra! Hemsk emellanåt, underbar emellanåt, brutal emellanåt, rolig emellanåt, sorglig emellanåt, fin emellanåt. Ja, den innehåller allt faktiskt, så nu har jag sett de två första avsnittena som var 1 ½ timme vardera, långa avsnitt! Men det är en bra serie så det gör inget :)

Nej, duschen nästa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0