En ljusglimt i mörkret

Jag längtar till sommaren, big surprise va?
Men tänk, bara tänk! På sommaren slipper man jobbiga skor, stora halsdukar, vantar, mössor, täckjackor. Man slipper oroa sig över att det är svinkallt ute, man behöver inte ha långkalsonger (som för övrigt är ganska osmickrande!) nej! På sommaren kan man svassa runt i SNYGGA KLACKAR, man kan använda UNDERBARA KLÄNNINGAR, man kan ha snygga accessoarer som SOLHATTAR OCH SOLGLASÖGON. På sommaren kan jag använda mina underbara älsklingar som min JEANSJACKA OCH TRENCHCOAT, på sommaren kan man gå MED BARA BEN OCH INGA FULA STRUMPBYXOR, och på sommaren får jag använda ALLA MINA SNYGGA SHORTS, åh! Ge mig sommar nu! För på sommaren kan jag skjuta korthåll och 6,5. På sommaren får jag skjuta utomhus! På sommaren får jag äta jordgubbar! På sommaren åker man till underbara ställen och njuter av livet, på sommaren badar man i havet, men åh!

Nu när man längtar så mycket till de ljusa tiderna så är det verkligen underbart när man får hem en katalog med sommarkollektionen från HM. Jag riktigt hoppade av glädje när jag fick den! Däremot blev jag ganska besviken första gången jag bläddrade igenom den, skittråkiga kläder. Men ju mer man kollar i den, ju mer hittar man och man kommer på olika kombinationer, love it. Så nu har jag hittat några favoriter faktiskt som jag måste införskaffa!



Den här underbara klänningen kommer vara så snygg till bara ben och mina älsklingsklackar!



Sen måste jag ha den här skinnjackan.
Min gamla är i och för sig snygg men den har gjort sitt nu.



Jag tyckte de här skorna var tuffa, fräcka!
Lite annorlunda och snygga :)



Sen är det alltid bra att ha söta linnen :)

Och den här väskan från Jimmy Choo är UNDERBAR!


Och de här skorna är också för underbara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0