Dans + skytte

Ikväll har varit en toppenkväll!
Var och dansade SATSAFRO på SATS och det var så jävla roligt! Det var bland det roligaste jag har gjort på evigheter, och helvete vad svettigt det blev! Men det gillas, då vet man att man har slitit häcken av sig. Det var gryyyymt kul och jag tycker faktiskt att alla borde testa det. Man fick dansa STORT, i STORA rörelser, slänga med kroppen fram och tillbaka, ta ut svängarna, hoppa, skaka, DANSA. Funderar på om jag ska gå på bodyjam i morgon, det är också en av danskurserna :) Och på söndag är det dansmaraton på SATS och då får man ta med sig en vän alldeles gratis som inte är medlem. Så om det är någon som vill så säg till :)



I morgon ska jag vara skyttetränare för en grupp autistiska ungdomar och det ska bli riktigt riktigt roligt och spännande! Blev så glad när de frågade mig om jag kunde ställa upp som tränare och självklart! Jag tvekade inte en sekund. Ska träna dem fem veckor framöver nu och jag hoppas verkligen att jag kan tillföra dem något, men det tror jag absolut! Det ska bli jätteroligt och spännande som jag sa, men samtidigt känns det lite läskigt (men bara lite) eftersom de har autism. Jag har kollat upp vad det är för något så det vet jag ju, men Gun berättade en historia om förra gången de hade en grupp autistiska och ja, då blev man lite rädd... Men det här kommer gå bra! Så jag behöver inte oroa mig ett dugg, mitt namn är faktiskt Emelie Larsson ;)

Nope! Nu blir det sängen, ska träna dem klockan 12:00 i morgon och vara i hallen 11:00. Efter att vara tränare i ett skyttepass ska jag ta och träna mig själv i ett pass efteråt, det kommer bli skitbra!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0