28/1-10

Uschameja, jag är så lej just nu, förbannat in i helvete jävla lej!
Men i morgon är det helg och det ska bli underbart! Även om jag är ledig dagarna i ända så känns det ändå skönt på något sätt när det blir helg, för då är ju alla andra också lediga :) Dessutom känner jag att jag förtjänat lite ledighet för det har varit en bra träninsgvecka för min del, ska nog träna på lördag också, men fredag har alltid varit som en icke-tränande dag (bortsett från skyttegymstiden) och det ska jag fortsätta med om det inte är tävling dagen efter, då gäller andra regler ;)

I morgon vill jag göra något roligt, jag tror jag ska åka och shoppa! :)
Eller så kanske jag ska ta och baka, gud jag har varit sugen på chokladmousse hela dagen, men jag borde inte äta alla de där onyttigheterna! Det är galet! Jag är beroende av socker, galet beroende, förbannat beroende, det är jobbigt faktiskt. Jag försöker ersätta det med vatten med is i, mitt andra beroende, men sen tar sockersuget över, ja ja... I morgon är det fredag så då kan jag unna mig något sånt och jag längtar till i morgon kväll! Då ska jag göra mig en nachostallrik och fy helvete vad gott det kommer vara! LÄÄÄÄÄNGTAAAR!!

För övrigt så måste jag bara berätta det här! (och nej det är inget intressant skvaller)
Idag var jag och älsk på Espressohouse, herre jösses amalia, de har så gott fika!
Idag så testade jag en ny kaka, Manhattan Brownie hette den, kände att den passade mig perfekt för en dag ska jag ha en lägenhet på Manhattan, faktiskt! (Då när jag har gjort karriär som skådespelerska och har miljoner på kontot) Jaja, i alla fall, det var bland den godaste kaka jag någonsin ätit! Det var två brownieplattor med någon vit pacannötkräm emellan och så var den toppad med pecannötter, kolasås och minimarshmallows, så jävla underbart god! Åh, det är ju nästan så att man måste dit och fika i morgon igen om det blir en tur på stan, helt klart! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0