-

Har precis kommit hem från ett träningspass med Felix :)
Det var så skönt att skjuta idag! Ryggen riktigt njöt efter skyttepasset och det gjorde jag också. Jag har saknat skyttehallen och jag har saknat Felix. Det bästa med skyttet idag var att jag och Felix jobbade som ett team! Det var länge sen faktiskt, men nu känner jag ända in i stortån att vi är på G!

Vi ska vinna, vi ska ta dom, vi ska göra loosers av dom, Skyttiaden, här är vi! :D

Längtar till i morgon då jag får avfyra ännu ett pass, egentligen skulle jag faktiskt vilja åka ner nu direkt, bosätta mig i skyttehallen och sova nån timme, träna lite, sova nån timme till och hålla på sådär hela natten, hihi!

Puss



Jag och Felix <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0