- -

Asså, jag vet inte vad jag ska skriva, så egentligen borde jag inte göra det, men på nåt sätt känns det som att jag behöver skriva, fast jag inte vet om vad...?

Igår gjorde vi inte särskilt mycket.
Vaknade, älskling var söt och stekte pannkakor till frukost, underbar frukost! Sen tittade vi på Nord och Syd, sen åkte vi ner på SATS och tränade och det var så jävla skönt! Biffade mina magmuskler så nu jävlar får alla komma och känna på min stenmage! Sen när vi hade tränat promenerade vi bort till Nöjesbutiken och sen tog vi en buss hem. Väl hemma lagade jag en underbar middag! Vitlöksmarinerad kycklingfilé med kroketter och sallad och sås och det var så gudomligt jävla gott! Kycklingen var så saftig och perfekt, helt enkelt perfekt. Alex åt som om han aldrig hade sett mat förut så jag brydde mig inte ens om att fråga om det var gott. På kvällen tittade vi på Robinsson, mer Nord och Syd och bara tog det lugnt och det var så jävla skönt! Att bara vara tillsammans och ta det lugnt för en gångs skull!

Idag blir också en latdag. Jag hade tänkt åka ner på SATS och träna ett pass i gymmet, men bara tanken på att gå ut skrämmer livet ur mig. Usch, det blåser och det är svinkallt och mulet, grått och trist. Sen en annan sak!
Det står en bil parkerad utanför vårt fönster, och man får inte parkera där, jag fattar inte ens hur den har tagit sig dit för det finns inte direkt någon väg dit. Det läskigaste är att bilens motorhuv pekar rakt mot vårt fönster, som om någon spionerade på oss! Jag upptäckte det igårkväll när jag skulle lägga mig och idag står den fortfarande kvar, och vet ni? Det ser faktiskt ut som om någon sitter i den jävla bilen och det är det som är så läskigt!

Totalt onödigt inlägg, jag vet.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0