Tresemme

Har ni testat TRESemmé schampo och stylingprodukter?
Ni vet de som är precis som på frisörsalonger fast till ett betydligt vänligare pris? Det är i alla fall vad de utlovar och jag har testat det nu ikväll!

Måste säga att jag har varit väldigt skeptisk till det schampot och balsamet, jag menar, det är bara ett schampo och det som jag använder nu är riktigt bra. Använder Sunsilk och var tredje tvätt kör jag den för färgat hår, var tredje tvätt den för torrt hår och var tredje tvätt den för silky hair och det gör håret perfekt! Perfekt struktur (lite överkurs kanske, men that's me). Så jag har bara tyckt att TRESemmé har varit löjligt och fruktansvärt överdrivet, men jag älskar reklamen, så jävla rolig! ^^

Men jag måste buga och bocka och be om ursäkt. TRESemmé är SKITBRA! Och det gör håret, ja jag vet inte hur man ska beskriva det, det känns som att håret är lättare, det flyger, det lyfter, och det är skinande och glansigt och alledeles lent och underbart. Tänk att det skulle vara så bra! Kanske får ta med detta i min hårtvättsplan också och köra det var fjärde gång, vem vet? ;) hihi!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

tack för tipset snygging! då behöver jag inte fundera på det nå mer ;-)

2010-03-01 @ 10:24:07
Postat av: Linda

btw så har jag startat min egen blogg :-D tänkte länka till din från miiin

2010-03-01 @ 13:37:55
URL: http://wrapup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0